20:26
0
کد خبر : 15726

انتقاد برزیلی‌ها از دنیلو: تو بدترین فولبک تاریخی!

دنیلو، کاپیتان یوونتوس و تیم ملی برزیل روزهای خوبی را سپری نمی‌کند چرا که در یووه، نیمکت‌نشین شده و در تیم ملی هم با انتقاداتی گسترده مواجه شده است.

انتقاد برزیلی‌ها از دنیلو: تو بدترین فولبک تاریخی! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  دنیلو تا اکتبر 2024 در تیم تیاگو موتا به‌ندرت به‌کار گرفته شده اما هنوز دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل به او اعتقاد دارد. در پیروزی 2-1 برزیل مقابل شیلی در مقدماتی جام جهانی 2026 که به‌سختی رقم خورد، دنیلو با بازوبند کاپیتانی 90 دقیقه در پست فولبک راست به‌میدان رفت.
ناتوانی دنیلو در پوشش موقعیت ادواردو وارگاس، مهاجم باتجربه شیلیایی باعث شد دروازه ادرسون در دقیقه دوم بازی به‌راحتی باز شود. 

عملکرد نه‌چندان چشمگیر دنیلوی 33 ساله باعث شده بسیاری از هواداران تیم ملی برزیل در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از او بپردازند که گل ایتالیا، این واکنش‌های توییتری را این‌گونه گردآوری کرده است:
این همه اعتماد به چنین بازیکنی، غیرقابل توضیح است. 
او برای صلاح خودش هم که شده باید از تیم ملی خداحافظی کند.  
تو بدترین فولبک راست تاریخ تیم ملی برزیلی. 
عجیب است که هنوز او به تیم ملی دعوت می‌شود. کسی تابه‌حال بازی خوبی از او در تیم ملی دیده؟ 
 

این‌ها مودبانه‌ترین انتقادها نسبت به این مدافع باتجربه برزیلی بودند چرا که در صفحات اجتماعی او نیز توهین‌های زیادی مشاهده شده است. حملات به دنیلو از ماه ژوئیه و پس از حذف برزیل از کوپا آمریکا شروع شد؛ جایی که هواداران بیرون هتل منتظر او و دوریوال جونیور بودند تا به آن‌ها فحاشی کنند. 

دوریوال جونیور در حالی به دنیلو در پست فولبک راست بازی می‌دهد که طی سال‌های اخیر در یوونتوس، مربیانی چون آندره آ پیرلو، ماسیمیلیانو الگری و تیاگو موتا همگی به او در پست دفاع وسط در خطوط دفاعی سه و چهار نفره بازی داده‌اند. 
برچسب ها
کد خبر : 15726
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار