20:29
0
کد خبر : 15727

خشونت باورنکردنی؛ مراسم خداحافظی پودولسکی به میدان جنگ تبدیل شد!

در حالی که کلن آلمان میزبان بازی خداحافظی لوکاس پودولسکی بود، هواداران لهستانی این شهر را با میدان جنگ اشتباه گرفتند.

خشونت باورنکردنی؛ مراسم خداحافظی پودولسکی به میدان جنگ تبدیل شد! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بازی خداحافظی لوکاس پودولسکی، ستاره محبوب فوتبال آلمان و لهستان، در شهر کلن به صحنه درگیری‌های شدید و خشونت‌آمیزی تبدیل شد. این اتفاق تلخ در حالی رخ داد که هواداران برای تجلیل از دوران بازیگری پودولسکی در باشگاه کلن گرد هم آمده بودند.

علت اصلی درگیری‌ها، اختلاف بین هواداران دو باشگاه لهستانی، گورنیک زابژه (تیمی که پودولسکی در حال حاضر در آن بازی می‌کند) و GKS کاتوویس بوده است. برخی منابع نیز از درگیری بین هواداران لهستانی و آلمانی خبر می‌دهند.

در جریان این درگیری‌ها، یک مرد 32 ساله لهستانی به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد. همچنین، نه نفر از نیروهای پلیس نیز در جریان کنترل این اغتشاشات زخمی شدند.

این درگیری‌ها در اطراف کلیسای معروف کلن رخ داد و با پرتاب اشیاء به سمت نیروهای پلیس و درگیری‌های فیزیکی همراه بود. پلیس ضد شورش برای کنترل اوضاع وارد عمل شد و با استفاده از گاز اشک‌آور و باتوم سعی در متفرق کردن افراد حاضر در صحنه داشت. 

لوکاس پودولسکی، متولد لهستان و پرورش‌یافته در آلمان، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال در این دو کشور است. او در طول دوران حرفه‌ای خود در باشگاه‌هایی همچون کلن، بایرن مونیخ، آرسنال، اینتر و گالاتاسارای توپ زده است. پودولسکی در سال ۲۰۲۱ به گورنیک زابژه بازگشت.
برچسب ها
کد خبر : 15727
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار