16:23
0
کد خبر : 15923

گواردیولا نه، توخل جدی‌ترین گزینه تیم ملی انگلیس

رسانه معتبر اسکای اسپورت گزارش داد که اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس مذاکره مستقیم با توماس توخل برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را آغاز کرده‌اند.

گواردیولا نه، توخل جدی‌ترین گزینه تیم ملی انگلیس
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در حالی که نام پپ گواردیولا برای هدایت تیم ملی انگلیس مطرح شده بود، حالا احتمال حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم افزایش یافته است.

اسکای اسپورت که یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی در انگلیس محسوب می‌شود، مذاکره مستقیم نمایندگان اتحادیه فوتبال انگلیس با توماس توخل را تأیید کرده است. همچنین در این گزارش آمده که پپ گواردیولا با وجود شایعات، سرمربی بعدی تیم ملی انگلیس نیست و گزینه اول آن‌ها توماس توخل خواهد بود.

در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر علاقه باشگاه منچستریونایتد به توماس توخل نیز منتشر شده بود و باید که در نهایت این مربی آلمانی چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد. توخل که سابقه هدایت دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و بایرن مونیخ را در کارنامه خود دارد، در فوتبال انگلیس به همراه چلسی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱ شده بود. او در دوران مربیگری خود، هیچگاه حضور در فوتبال ملی را تجربه نکرده است. او همچنین در صورت تبدیل شدن به سرمربی  انگلیس، اولین مربی آلمانی تاریخ تیم ملی فوتبال این کشور محسوب می‌شود.


برچسب ها
کد خبر : 15923
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار