17:47
0
کد خبر : 16007

توخل در اولین نشست خبری: ببخشید که پاسپورت آلمانی دارم!

اولین نشست خبری توماس توخل به عنوان سرمربی انگلیس در ورزشگاه ومبلی برگزار شد.

توخل در اولین نشست خبری: ببخشید که پاسپورت آلمانی دارم!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مراسم معارفه و اولین نشست خبری توماس توخل در تیم ملی انگلیس به میزبانی ورزشگاه ومبلی برگزار شد.

سرمربی آلمانی و جدید تیم ملی انگلیس در خصوص حضور در تیم ملی فوتبال این کشور و چالش‌های پیش روی خود در انگلستان صحبت کرد.

قبول هدایت انگلیس

بسیار هیجان‌زده و مفتخرم که به عنوان سرمربی جدید انگلیس اینجا هستم. یک نقل قول از پله در مسیر ورود به ساختمان خواندم که به این شرح است: «ومبلی قلب، پایتخت و کلیسای جامع فوتبال است.» و فکر می‌کنم او کاملاً درست می‌گوید. کاملاً مشخص است که بسیار احساساتی هستم و عاشق کاری‌ام که انجام می‌دهم. من شیفته فوتبال هستم. این وظیفه و نقش، توخل جوان را زنده می‌کند. من بابت این وظیفه بزرگ و بازی در ومبلی هیجان‌زده هستم. کارمان را با اشتیاق و احساس انجام می‌دهیم.



حضور یک سرمربی غیربومی در تیم ملی 

 ببخشید من فقط پاسپورت آلمانی دارم! شاید این هواداران اشتیاق من برای لیگ برتر انگلیس و این کشور را حس کردند، این که عاشق زندگی و کار در انگلیس هستم. امیدوارم بتوانم آن‌ها را متقاعد کنم و تمام تلاشم را برای این شغل انجام دهم. باعث افتخارم است که سرمربی انگلیس هستم. این یک شغل بزرگ است و مقایسه کردن، خیلی منطقی نیست و معنایی ندارد. این باعث افتخار است. این وظیفه بسیار جدید است زیرا من در باشگاه‌ها سرمربی بودم. بابت این شغل بسیار هیجان‌زده‌ام. می‌خواهم بهترین عملکرد را از این بازیکنان ببینم. گرت ساوتگیت و اتحادیه فوتبال انگلیس کاری فوق‌العاده انجام دادند. به نتایج انگلیس در تورنمنت‌ها توجه کنید. تیم‌های جوانان عناوینی کسب کرده‌اند و تیم زنان نیز همین طور. ما تیم خود را بر پایه چیزی که گرت ساخت، می‌سازیم و کمی به آن اضافه می‌کنیم تا بهتر شویم. 

دلیل پذیرش این شغل 

آن‌ها برای من این مسئله را روشن کردند که همه چیز در مورد فوتبال است و من هیجان‌زده شدم. مطمئن نبودم این شغل درستی برای من باشد چون برنامه بازی‌ها نسبت به فوتبال باشگاهی، خیلی متفاوت است. همیشه می‌خواستم به انگلیس بازگردم و این هدف بزرگ من بود. پیشنهاد در زمان مناسبی فرا رسید و با هم به توافق رسیدیم. حال زمان تجربه این شغل است. می‌دانم جام‌هایی را می‌توان کسب کرد و می‌خواهم به انجامش کمک کنم. قراردادم 18 ماهه است و سپس صحبت خواهیم کرد. با قراردادهای 18 ماهه، تجربه خوبی دارم و روی برنامه‌های بلند مدت خود کار می‌کنم. برای من مهم بود که چارچوبی وجود داشته باشد زیرا این قدمی در مسیری ناشناخته برای من است. من به کار روزانه عادت دارم و این بسیار متفاوت خواهد بود. 18 ماه زمان و چارچوب خوبی است زیرا به ما کمک می‌کند تا روی صعود به جام جهانی و خود تورنمنت تمرکز کنیم. اینجا هستیم تا روی بهترین نتیجه برای جام جهانی 2026 کار کنیم و سپس خواهیم دید. افتخار می‌کنم که اینجا هستم. افتخار می‌کنم که نماینده انگلیس هستم. می‌خواهم ستاره دوم را روی این پیراهن قرار دهم. سخت برای بزرگ‌ترین هدف در فوتبال تلاش خواهیم کرد. ما رویای خود را در جام جهانی 2026 محقق می‌کنیم. 



صحبت با هری کین پیش از حضور در انگلیس 

با کسی صحبت نکردم. این مسئله را بسیار سری و مخفیانه نگه داشتیم. با هری یا گرت ساوتگیت صحبت نکردم. هرگز این کار را انجام ندادم تا با احساس و نظر شخصی خود تصمیم بگیرم. برای پاسخ به این سوال‌ها زود است. شما می‌دانید در مورد هری کین چگونه فکر می‌کنم و چقدر سخت تلاش کردم تا او را به بایرن مونیخ ببرم. او در مسیر تبدیل به یک اسطوره و افسانه در فوتبال انگلیس قرار دارد.


برچسب ها
کد خبر : 16007
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار