12:21
0
کد خبر : 16065

استقلال - ذوب‌آهن؛ جدالی برای خروج از بحران

استقلال و ذوب‌آهن حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

استقلال - ذوب‌آهن؛ جدالی برای خروج از بحران
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال در هفته هشتم لیگ برتر ایران میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی آماده این مسابقه می‌شوند که سه تیم ایرانی دیگر حاضر در آسیا یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور با درخواست خود باعث تعویق زمان بازی‌هایشان شده‌اند اما استقلالی‌ها بنا به خواست خود، دیدار با ذوب‌آهن را امروز برگزار می‌کنند و روز سه‌شنبه در یک مصاف حساس، به مصاف یاران کریستیانو رونالدو در تیم النصر می‌روند. این در حالیست که هنوز تکلیف سرمربی دائمی آبی‌پوشان مشخص نیست و سهراب بختیاری‌زاده برای دومین بار پس از پیروزی مقابل هوادار سکان هدایت استقلال را برعهده دارد. در سمت مقابل نیز ذوب‌آهن روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و شایعاتی مبنی بر قطع همکاری احتمالی باشگاه اصفهانی با محمد ربیعی پس از عملکرد نسبتاً موفق در فصل گذشته وجود دارد.

به دنبال بازگشت به روند پیروزی

پس از گذشت شش بازی از این فصل لیگ، استقلال تنها در دو مسابقه این فصل مقابل شمس آذر قزوین و هوادار تهران به پیروزی رسیده و از غافله مدعیان دور مانده است. با این حال، هنوز فرصت برای جبران اختلاف با تیم‌های صدرنشین وجود دارد و استقلال با پیروزی در این مسابقه می‌تواند خود را به رتبه‌های بالایی جدول نزدیک کند. نکته منفی برای استقلال در این فصل، ناتوانی در ثبت کلین‌شیت بوده که این تیم را به یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ تبدیل کرده است؛ آن هم پس از فصلی که خط دفاعی، نقطه قوت ویژه استقلال به شمار می‌رفت. حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال به دلیل مصاحبه علیه مدیریت باشگاه، دیروز از حضور در تمرینات استقلال منع شد تا بدین ترتیب حضورش در بازی امروز برابر ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام باشد. این در حالی است که روزبه چشمی، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی، سه مدافع استقلال هم این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند.



روزهای سخت گاندوها در لیگ

ذوب‌آهن به جز برتری یک بر صفر در خانه تراکتور، طی هفت هفته ابتدایی لیگ نتایج درخشانی کسب نکرده و شکست چهار بر صفر خانگی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک، نارضایتی هواداران از کادر باشگاه و به ویژه تیم مدیریتی تیم را افزایش داده است. اگر استقلال در فاز دفاعی موفق عمل نکرده، ذوب‌آهن نیز در بحث تهاجمی یکی از تیم‌های ضعیف لیگ بوده و در هفت بازی، تنها چهار بار دروازه رقبا را باز کرده است که آماری ضعیف برای این تیم محسوب می‌شود. البته ذوب‌آهن عملکرد خوبی در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ داشته و در برابر ۳ مدعی دیگر قهرمانی شکستی نداشته و برابر پرسپولیس، سپاهان و تراکتور ۵ امتیاز کسب کرده و به دنبال حفظ این روند خوب برابر دیگر مدعی قهرمانی است. با این حال، صحبت‌هایی مبنی بر احتمال جدایی محمد ربیعی از ذوب‌آهن وجود دارد و حتی شایعاتی در خصوص بازگشت او به مس رفسنجان شنیده می‌شود.



تیم داوری مسابقه 

داور: امیر عرب براقی، کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، حامد صفایی و محمدرضا تارخ، ناظر: محمدرضا فلاح، داور VAR: بیژن حیدری، کمک: محمدرضا فلاح
برچسب ها
کد خبر : 16065
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار