16:51
0
کد خبر : 16086

به بهانه منع حضور حسینی در تمرین استقلال؛ تمام اخراجی‌های لیگ

اختصاصی/ سید حسین حسینی نخستین بازیکن لیگ برتر نیست که به دلایل غیرفنی از حضور در تمرینات تیم خود منع می‌شود.

به بهانه منع حضور حسینی در تمرین استقلال؛ تمام اخراجی‌های لیگ
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پس از دستور احمد شهریاری، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال، سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌پوشان اجازه حضور در تمرین روز پنجشنبه تیمش را پیدا نکرد.

این تصمیم عجیب از سوی شهریاری به احتمال فراوان به دلیل مصاحبه انتقادی سید حسین حسینی پس از دیدار با هوادار مربوط می‌شود. کاپیتان استقلال در آن مصاحبه به عملکرد مدیریت استقلال به خصوص در پرونده جذب بازیکنان بوسنیایی به شدت انتقاد کرده بود و از پرداخت مبلغی ۱۰ میلیارد تومانی به دروازه‌بان بوسنیایی برای جدایی از استقلال خبر داده بود.

البته باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به صحبت‌های حسینی واکنش نشان داد و ادعاهای او را تکذیب کرد. در این بیانیه ضمن دعوت حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال، نوشته شده بود: «برخلاف اظهارات بی‌پایه و اساس در ارتباط با پرداخت مبلغ گزاف بابت فسخ قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی، ضمن تکذیب این مسأله به اطلاع هواداران محترم باشگاه استقلال می‌رساند، هیچ مبلغی به عنوان غرامت و یا حق فسخ به این بازیکن پرداخت نکرده و هیچ تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر وعده پرداخت مبلغ نیز با بازیکن مذکور امضا نشده است. بر این اساس باشگاه استقلال حق قانونی خود برای پیگیری شکایت از منتشر کنندگان‌ خبر مذکور را برای خود محفوظ می‌دارد. همچنین آقای سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل بیان اظهارات خلاف واقع به کمیته انضباطی باشگاه دعوت خواهد شد.»



دروازه‌بان و کاپیتان آبی‌ها در شرایطی از اردوی تیمش، پیش از بازی با ذوب‌آهن کنار گذاشته شد که اخیراً هم خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس، با سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر برخورد انضباطی کرد و حتی شنیده می‌شود ممکن است هر دو بازیکن از فهرست نفرات باشگاه کنار بروند.

به همین بهانه در ادامه مهم‌ترین اخراج‌های انضباطی در لیگ برتر و در طی چند سال اخیر را با هم بررسی می‌کنیم.

جی لوید ساموئل - پیکان

هافبک ترینیداد توباگویی و فقید استقلال، در روزهای حضور در این تیم کاملاً حرفه‌ای نشان می‌داد و حاشیه خاصی را هم ایجاد نکرد اما در دوران حضور در پیکان از تمرینات این باشگاه اخراج شد. جی لوید ساموئل پس از چند روز غیبت در تمرینات، با ممانعت سرمربی برای تمرین کردن مواجه شد. این بازیکن بعد از چند روز غیبت، در تمرین پیکان آفتابی شد و تصمیم داشت با تیم تمرین کند اما منصور ابراهیم‌زاده سرمربی وقت پیکانی‌ها مانع از حضور او در زمین تمرین شد. ابراهیم‌زاده که به شدت از رفتارهای غیرحرفه‌ای و غیبت‌های غیرموجه ساموئل شاکی بود، جلوی او را برای آماده شدن و رفتن به زمین گرفت و از او پرسید در این مدت کجا بوده است؟ ساموئل هم پاسخ قانع کننده‌ای برای سرمربی نداشت و از این رو ابراهیم‌زاده خطاب به او گفت برگرد به همان جایی که بودی تا باشگاه تکلیفت را روشن کند.



پیام صادقیان - پرسپولیس

در هشتم فروردین سال ۱۳۹۴، پیام صادقیان هافبک وقت پرسپولیس به دلیل نارضایتی از نحوه تمرینات، با اخراج از سوی حمید درخشان مواجه شد. این بازیکن به سنگینی تمرین اعتراض کرد و در همین حین و در حالی که زیر لب گلایه می کرد، این صحبت‌ها توسط درخشان شنیده شد و سرمربی پرسپولیس هم بازیکنش را از تمرینات اخراج کرد. صادقیان در ادامه این اتفاق کاور خود را بر زمین کوبید و به حالت قهر به سمت رختکن رفت و پس از دقایقی هم ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. 



میلاد زکی‌پور - استقلال

در پاییز سال ۱۳۹۷ و در ماه مهر، میلاد زکی‌پور دفاع کناری باشگاه استقلال، به خاطر برخوردی که با الحاجی گرو داشت از محل تمرین آبی‌ها اخراج شد. البته طبیعی بود که بعد از انتشار این خبر استقلالی‌ها موضع بگیرند و بگویند خروج این بازیکن از تمرینات به دلیل برخورد با گرو نبوده و او مصدوم شده است! با این حال هرچه که بود زکی‌پور برای مدتی حق حضور در تمرینات آبی‌پوشان را پیدا نکرد.



سجاد آقایی - استقلال

در مهر ماه سال ۱۳۹۸، سجاد آقایی که به شیوه یارکِشی در تمرین استقلال معترض بود با دستور استراماچونی از تمرینات استقلال کنار گذاشته شد. در بازی تمرینی استقلال دستیار استراماچونی نقرات دو تیم را انتخاب و به بازیکنان دو تیمِ زرد و آبی کاور می‌داد. سجاد آقایی آخرین بازیکنی بود که از سوی عمر دانسی دستیار استرا کاور گرفت. بازیکن جوان آبی‌پوشان که در آن فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده بود، از این که چرا زودتر از او نفرات جوان گ‌تری کاور گرفته‌اند ناراحت شد و به جای ادامه تمرین راهی رختکن شد. در ادامه هم استراماچونی که از این اتفاق بسیار ناراحت و عصبانی شده بود به سرپرست استقلال اعلام کرد آقایی از این پس به جای حضور در تمرینات استقلال باید در تمرینات امیدها شرکت کند. 



فرشید باقری - استقلال

در دی ماه سال ۱۳۹۹ این نوبت فرشید باقری بود که از تمرینات باشگاه استقلال اخراج شود. ماجرا از این قرار بود که این بازیکن طی هفته‌های قبل‌تر از اخراج رفتارهایی از خود نشان داد که باعث نارضایتی کادرفنی استقلال شد. این بازیکن در دیدار با آلومینیوم اراک هم به دلیل اینکه در دقیقه ۸۰ قرار بود راهی زمین شود به سرپرست این تیم اعتراض کرد. گفته می‌شد که باقری به شدت با پرویز مظلومی به مشکل خورده است و یکی از دلایل اصلی اخراج وی همین موضوع بود.



علیرضا ابراهیمی - پرسپولیس

در ۲ آبان سال ۱۴۰۰ و در اواخر تمرین صبح سرخپوشان، «لیرضا ابراهیمی مدافع وقت پرسپولیسی‌ها وقتی دید بار دیگر جایی در تاکتیک‌های دفاعی پرسپولیس ندارد نسبت به این موضوع اعتراض کرد که با واکنش تند سرمربی تیم روبرو شود. یحیی گل‌محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها دیگر درباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس سوال نپرسد بلکه حق ندارد با این تیم تمرین کند. همین موضوع باعث شد تا ابراهیمی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرده و منتظر تصمیم باشگاه در قبال اعتراضش باشد. در نهایت همین حواشی و نیمکت‌نشینی‌های ابراهیمی باعث جدایی او از پرسپولیس شد. 



مهدی عبدی - پرسپولیس

در اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۱، با نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، مهدی عبدی مهاجم این تیم از حضور در تمرینات منع شد. گل‌محمدی به دلیل اینکه عبدی بدون هماهنگی با کادر فنی به ورزشگاه آزادی رفته بود تا بازی نساجی و آلومینیوم را‌‌‌‌‌‌‌‌ تماشا کند، با تنبیه انضباطی سرمربی پرسپولیس روبرو شد.



امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا - پرسپولیس

در آذر ماه سال ۱۴۰۱ ‌و پس از اعتراض برخی بازیکنان پرسپولیس و خودداری آن‌ها از حضور در تمرینات، کمیته انضباطی پرسپولیس امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا را به کمیته انضباطی باشگاه فراخواند. این بازیکنان که به جریمه پنج درصدی فصل گذشته خود معترض بودند، پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی،‌ نشستی با رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار کردند و توضیحاتی درباره مشکلات خود ارائه و در سوی مقابل درویش هم صحبت‌هایی با این بازیکنان مطرح کرد. پس از این جلسه، با تصمیم باشگاه پرسپولیس، عالیشاه و کامیابی‌نیا تا زمان صدور رأی نهایی کمیته انضباطی اجازه حضور در تمرینات سرخپوشان را پیدا نکردند.



سعید آقایی - تراکتور

در شهریور ماه ۱۴۰۲، دو شکست متوالی در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا موج انتقادات از خریدهای تابستانی تراکتور دوباره راه بیفتد. در همین رابطه انتقاد از بازگشت سعید آقایی به جمع تراکتوری‌ها به دلیل حاشیه‌هایی که در زمان حضورش در پرسپولیس و در جریان بازی با تیم محل زادگاهش به وجود آورد بهانه‌ای شده تا مدیران این باشگاه در فاصله سه روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تصمیم به فسخ قراردادش بگیرند. 



میلاد کر - تراکتور

باشگاه تراکتور میلاد کر را از حضور در تمرینات بزرگسالان منع کرد. این اتفاق در آبان ماه سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد. به دلیل یک برخورد غیر اخلاقی از سوی این بازیکن، باشگاه تراکتور اجازه حضور او در تمرینات تیم پاکو خمس را نداد. به همین دلیل و بعد از اخراج از تیم بزرگسالان، میلاد کر راهی تیم پایه تراکتور شد و با اعضای تیم رده‌های سنی امید این باشگاه تمرین کرد.



سیاوش یزدانی - سپاهان

در مرداد ماه سال ۱۴۰۳، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان به دلیل مشکل انضباطی و با تصمیم ژوزه مورایس از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد. مشکلات به وجود آمده توسط مدافع سپاهان قبل از این، چندین مرتبه تکرار شده بود و به همین دلیل مربی پرتغالی تصمیم گرفت او را در اختیار باشگاه قرار دهد. 



سینا اسدبیگی - پرسپولیس

هنوز هم نوع جدایی سینا اسدبیگی از پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام است. در شهریور سال ۱۴۰۳ و در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای رویارویی حساس با الاهلی عربستان آماده می‌کرد، حواشی جدیدی گریبان‌گیر این تیم شد. در این زمان برخی نزدیکان تیم پرسپولیس با اسدبیگی، هافبک این تیم، تماس گرفته و از او خواستند که دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نکند و رسماً از این تیم جدا شود. ظاهراً گاریدو به اسدبیگی اعلام کرده بود که از عملکرد او رضایت ندارد و در صورت ادامه حضور در پرسپولیس، جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت. 


برچسب ها
کد خبر : 16086
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار