18:49
0
کد خبر : 16230

حسینی و سهراب در کنار هم؛ بازگشت آرامش به اردوی استقلال

سیدحسین حسینی در اردوی استقلال برای تقابل حساس با النصر در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد.

حسینی و سهراب در کنار هم؛ بازگشت آرامش به اردوی استقلال
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال در شرایطی آماده سفر به امارات می‌شود که سیدحسین حسینی این تیم را در لیگ نخبگان آسیا همراهی خواهد کرد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال دقایقی پیش تصویری از خوش و بش سیدحسین حسینی و سهراب بختیاری‌زاده در CIP فرودگاه منتشر کرد تا به شایعات مبنی بر اختلاف کادر فنی موقت استقلال و کاپیتان پرحاشیه این روزهای تیم پایان دهد. در مسئله مشکل حسینی با هیئت مدیره باشگاه و کنار گذاشتن او از تمرین باشگاه استقلال، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن واکنشی نشان نداد و در بازی با ذوب‌آهن از محمدرضا خالدآبادی استفاده کرد. موضوعی که شائبه مشکلات بین حسینی و کادر فنی استقلال را ایجاد کرد.

با این حال شب گذشته سیدحسین حسینی با حضور در باشگاه استقلال، مشکلات خود را به طور موقت با مدیران این باشگاه حل و فصل کرد و کاپیتان این تیم مجوز همراهی استقلال در سفر به امارات و دیدار با النصر را کسب کرد. ضمن اینکه باشگاه استقلال اعلام کرد که در این مسابقه، کادر موقت استقلال به رهبری سهراب بختیاری‌زاده هدایت استقلال را عهده‌دار هستند و پیتسو موسیمانه، بازی را از روی سکوها دنبال خواهد کرد. حالا باید دید بختیاری‌زاده، در این مسابقه از حسینی استفاده می‌کند یا کاپیتان استقلال برای جبران اشتباه خود در دیدار با السد، باید تا حضور سرمربی خارجی این تیم صبر کند.


برچسب ها
کد خبر : 16230
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار