10:38
0
کد خبر : 16126

توصیه جالب گاریدو به موسیمانه؛ با فشار کار کنار بیا!

سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال هر دو سابقه کار در تیم الاهلی مصر را دارند.

توصیه جالب گاریدو به موسیمانه؛ با فشار کار کنار بیا!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شب گذشته پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال انتخاب شد تا فهرست سرمربیان لیگ ایران با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آفریقا تکمیل شود.

پیتسو موسیمانه درست مانند خوان کارلوس گاریدو سرمربی فعلی پرسپولیس، سابقه کار در پرافتخارترین باشگاه فوتبال آفریقا یعنی الاهلی مصر را دارد و با این تیم دو بار به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا رسیده است. پیش از موسیمانه، گاریدو در مقطعی هدایت الاهلی را بر عهده داشت و این اتفاق، مسبب یک موضوع جالب در فوتبال آفریقا شد.

موسیمانه که در سال ۲۰۲۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان آفریقا با الاهلی مصر بود، در فینال لیگ قهرمانان آفریقا با دو گل مغلوب شاگردان ولید رکراکی، سرمربی فعلی مراکش در تیم وداد شد و به سومین قهرمانی متوالی نرسید. پس از این شکست و با توجه به وضعیت بهتر زمالک در جدول به نسبت الاهلی، فشار هواداران روی موسیمانه افزایش یافت.



خوان کارلوس گاریدو که هم سابقه کار در الاهلی مصر و هم وداد کازابلانکا را داشت، در آن زمان به انتقادات علیه موسیمانه و دفاع برخی از این سرمربی واکنش نشان داد و راجع به این موضوع در توییتر خود نوشت: «هرکسی که الاهلی را هدایت می‌کند باید انتظار از خود برای برد در هر بازی بپذیرد و بداند چگونه آن را مدیریت کند. من باشگاه‌های بزرگ قاهره و کازابلانکا را با اشتیاق و فشار مشابه هدایت کرده‌ام و  هر دو تجربه بسیار خوبی  بودند که من واقعا از آنها لذت بردم.»



تقابل این دو سرمربی در دربی برگشت، می‌تواند از جذاب‌ترین اتفاقات لیگ بیست و چهارم باشد.
برچسب ها
کد خبر : 16126
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار