12:33
0
کد خبر : 16136

فرمول تازه مدعیان لیگ؛ برای قهرمانی به مترجم نیاز دارید!

با حضور پیتسو موسیمانه حالا سرمربی هر چهار مدعی فوتبال ایران خارجی هستند.

فرمول تازه مدعیان لیگ؛ برای قهرمانی به مترجم نیاز دارید!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ حضور موسیمانه در استقلال او را تبدیل به جدیدترین سرمربی خارجی استقلال پس از ریکاردو ساپینتو کرد.

موسیمانه در شرایط نابسامان و بحرانی هدایت استقلال را برعهده گرفته و بی‌شک کار او برای عملکرد مناسب روی نیمکت استقلال، دشوار خواهد بود. با حضور اولین سرمربی آفریقایی تاریخ لیگ برتر ایران روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت، حالا هر چهار مدعی سنتی و بزرگ لیگ یعنی پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور مربیان خارجی دارند و این موضوع برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران رخ داده است. ملادن فرانچیچ از فولاد، زلاتکو کرانچار از سپاهان و برانکو ایوانکوویچ و اوسمار ویرا از پرسپولیس، مربی‌های خارجی فوتبال ایران بوده‌اند که در لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و باید دید در این کورس، کدام سرمربی خارجی نام خود را به این فهرست اضافه می‌کند.

در پرسپولیس خوان کارلوس گاریدو از اسپانیا، سپاهان با ژوزه مورایس پرتغالی و تراکتور با دراگان اسکوچیچ کروات هدایت می‌شوند. هر کدام از این مربیان با رزومه و تجربه‌های گوناگون خود به ایران آمده‌اند تا شانس قهرمانی تیم‌هایشان را افزایش دهند.این در حالی است که از لیگ نوزدهم تا بیست و سوم، سرمربیان داخلی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شدند و فصل گذشته نیز اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی، میوه درخت او را چید و پرسپولیس را بر بام فوتبال ایران نشاند.

 
برچسب ها
کد خبر : 16136
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار