17:40
0
کد خبر : 16221

ترکیب دو تیم فولاد و آلومینیوم اعلام شد

دو تیم فولاد و آلومینیوم از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب دو تیم فولاد و آلومینیوم اعلام شد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  از چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان فولاد است. دیداری بین دو تیم آماده هفته‌های اخیر لیگ برتر که نتیجه آن تاثیر زیادی در جدول رده بندی خواهد داشت.

آلومینیوم با اینکه اول فصل نتایج خوبی نمی‌گرفت اما مجتبی حسینی توانسته شرایط تیمش را تغییر دهد و اراکی‌ها از دو بازی اخیر خود ۶ امتیاز کامل را گرفته‌اند. ایرالکو در بازی هفته گذشته خود ۴ گل به ذوب آهن در اصفهان زد و حالا با روحیه خوبی آماده بازی با فولاد شده است.

در سمت مقابل فولاد هم این روزها در آمادگی مناسبی به سر برده و شاگردان یحیی گل محمدی هفته گذشته توانستند با کامبک خود، تراکتور را در تبریز مغلوب کنند و حالا تیم خوزستانی حتی این فرصت را دارد که در صورت کسب برتری در اراک برابر ایرالکو به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.
ترکیب دو تیم برای این مسابقه حساس اعلام شد.

ترکیب آلومینیوم: 
محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی


ترکیب فولاد: 
اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل، پوریا سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط‌جو و سینا اسدبیگی


برچسب ها
کد خبر : 16221
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار