23:45
0
کد خبر : 16253

درخواست گل‌محمدی برای عذرخواهی مشروط داور مسابقه!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت، در صورتی که اشتباه داور مسابقه آلومینیوم - فولاد توسط کارشناسان تأیید شود، او عذرخواهی کوچکی از باشگاه خوزستانی و هوادارانش داشته باشد.

درخواست گل‌محمدی برای عذرخواهی مشروط داور مسابقه!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر، درباره شرایط مسابقه صحبت کرد.

بازی جذاب با 6 گل

مسابقه‌ای که شش گل داشته باشد، قطعاً بازی جذاب و دیدنی بوده است. فکر می‌کنم دو تیم به دنبال بُرد بودند که سهم ما از این شش گل دو گل بیشتر نبود. آلومینیوم اراک به ویژه در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد.

شروع بد در نیمه دوم

 تیم ما در نیمه دوم خیلی بد بازی را شروع کرد. روی توپ‌های بلندی که سمت دفاع ما می‌آمد متأسفانه منجر به گل و موقعیت می‌شد. خط دفاعی ما عملکرد کلاً خوبی نداشت. شاید این موضوع به عملکرد دفاع تیمی ما باز می‌گردد. امروز متأسفانه اشتباهات زیادی در خط دفاع داشتیم. در هر صورت بازی سختی برای تیم ما بود. انتظارات یک مقدار از تیم ما بالاتر رفته بود و بچه‌ها یک مقدار احساس فشار برای کسب نتیجه هم داشتند.

عدم هم‌خوانی بضاعت و انتظار

در هر صورت بضاعت و ظرفیت ما آنقدر نیست که بخواهد این همه انتظار روی ما باشد. قطعاً با جان و دل برای هواداران‌مان بازی می‌کنیم، ولی واقعاً بعضی چیزهایی است که شاید جایش نباشد اینجا صحبت کنم. ما نتوانستیم از ظرفیت 20 بازیکن خودمان به طور کامل استفاده کنیم. شاید بعداً بیشتر راجع به این مسائل صحبت کنیم.

انتظار از داور برای عذرخواهی

 پنالتی دوم هم جای بحث دارد. شاید نتوانم اینجا صحبت کنم، چون نمی‌خواهم دوباره به کمیته انضباطی دعوت شوم. از آقای مومنی (داور بازی آلومینیوم - فولاد) می‌خواهم اگر کارشناسان تشخیص دادند این صحنه پنالتی نبوده است حداقل یک عذرخواهی کوچک از تیم ما داشته باشد. به داوران خسته نباشید می‌گویم و از هواداران خودمان تشکر می‌کنم. آنها با وجود مسافت طولانی که وجود داشت با جان و دل تیم ما را تشویق کردند و گرمابخش ورزشگاه بودند. همیشه به خاطر این همه حمایت و پشت‌گرمی که از تیم دارند، ممنون هستیم. قطعاً خودمان را برای بازی‌های آینده ریکاوری می‌کنیم.

عادت شروع‌های بد در نیمه دوم؟

در نیمه اول بازی را بد شروع نکردیم، ولی روی توپ‌های بلند حریف اشتباهات تأثیرگذاری داشتیم. متأسفانه تمرکزی را که باید روی دفاع کردن داشته باشیم، نداشتیم و به نظرم خوب نبودیم. در بازی‌های که خارج از خانه است نیاز به تمرکز بیشتر و کامل داریم و یک لحظه بی‌تمرکزی باعث جریمه شدن ما می‌شود.

برچسب ها
کد خبر : 16253
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار