11:18
0
کد خبر : 16487

پس از درخشش مقابل النصر؛ عبور سیدحسین از گندوز در لیگ نخبگان آسیا!

دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال آماری جالب در این دوره لیگ نخبگان آسیا ثبت کرده است.

پس از درخشش مقابل النصر؛ عبور سیدحسین از گندوز در لیگ نخبگان آسیا!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،   تیم فوتبال استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در این فصل لیگ نخبگان آسیا تا به اینجای کار از سه بازی خود یک برد مقابل الغرافه قطر کسب کرده و دو مصاف دیگرش مقابل السد قطر و النصر عربستان را واگذار کرده است. با این حال این تیم با 3 امتیاز همچنان شانس صعود خود به دور بعد را زنده نگه داشت.
آبی‌های ایران که از ابتدای فصل حواشی عجیب و غریبی را سپری کرده‌اند، در مصاف با سه حریف آسیایی خود شرایط نرمالی نداشتند. آنها الغرافه را در اوج کشمکش‌های جواد نکونام و مدیریت باشگاه شکست دادند، مقابل السد در آخرین فرصت نکونام باختند و مقابل النصر نیز با سرمربی موقت به میدان رفتند.

این شرایط باعث شد تا به لحاظ فنی فشار حریفان روی دروازه استقلال بیشتر باشد، ولی با این حال این تیم صاحب جایگاهی جالب در بین دروازه‌بان‌های تیم‌های حاضر در مسابقات شده است.

سیدحسین حسینی که در هر سه هفته درون دروازه استقلال ایستاده، با وجود دریافت سه گل که منجر به دو باخت این تیم شده، توانسته به تنهایی 16 حمله حریفان را مهار کند. او در حال حاضر بیشترین مهار توپ یا همان سیو را به نام خود ثبت کرده و از این حیث بهترین دروازه‌بان لیگ نخبگان به حساب می‌آید. آلکسی گندوز از پرسپولیس نیز با 10 سیو در رده‌های بعدی قرار دارد.
البته جالب است بدانید دقیقا نیمی از این آمار روی حملات کریس رونالدو و یارانش خلق شده است. عملکرد حسینی در این جدول اینگونه است: بازی با الغرافه (یک مهار)، بازی با السد (7 مهار)، بازی با النصر (8 مهار).
کاپیتان استقلال در یک بازی هم دروازه خود را بسته نگه داشته تا با توجه به آماری که تا پایان هفته سوم از خودش ثبت کرده یکی از بهترین دروازه‌بان‌های این فصل رقابت‌های لیگ نخبگان به حساب بیاید.
برچسب ها
کد خبر : 16487
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار