21:07
0
کد خبر : 16245

لیورپول ۲-۱ چلسی؛ عبور موفق قرمزها از اولین مانع سخت

لیورپول با پیروزی در بازی بزرگ هفته لیگ انگلیس صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

لیورپول ۲-۱ چلسی؛ عبور موفق قرمزها از اولین مانع سخت به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد از چلسی پذیرایی کرد.

دیدار حساس دو تیم آماده این روزهای فوتبال انگلیس با حملات چلسی آغاز شد اما برخلاف جریان بازی، کرتیس جونز موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی برای تیمش شد و در دقیقه ۲۹، محمد صلاح با یک شوت مطمئن لیورپول را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت‌. در دقایق پایانی نیمه اول، جونز یک پنالتی دیگر هم گرفت که داور پس از بازبینی صحنه، رأی به منقضی شدن این پنالتی داد.



چلسی فشار خود برای به ثمر رساندن گل تساوی در ابتدای نیمه دوم را آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ روی پاس فوق‌العاده کایسدو برای نیکولاس جکسون به گل رسید اما پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت. با این حال پس از بازبینی صحنه، مشخص شد که گل در شرایط سالم به ثمر رسیده و بازی به تساوی کشیده شد.



خوشحالی چلسی اما فقط سه دقیقه دوام داشت و در دقیقه ۵۱، کرتیس جونز روی پاس طلایی محمد صلاح بار دیگر دروازه چلسی را باز کرد و لیورپول صدرنشین با همین گل، جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کرد و با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. چلسی نیز با ۱۴ امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.



برچسب ها
کد خبر : 16245
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار