23:25
0
کد خبر : 16252

مارسکا: داوری در آنفیلد تحت تاثیر هواداران است

انزو مارسکا سرمربی چلسی راجع به شکست برابر لیورپول در لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.

مارسکا: داوری در آنفیلد تحت تاثیر هواداران است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ چلسی برای دومین بار در این فصل شکست در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد.

پس از باخت دو بر یک مقابل لیورپول، انزو مارسکا راجع به این مسابقه در نشست خبری پس از بازی صحبت کرد.

شکست در آنفیلد

فکر می‌کنم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. همانطور که گفتم، ما دوست نداریم بازی‌ها را ببازیم یا امتیاز از دست بدهیم، اما اگر مجبور بودیم به این شکل ببازیم، این بهترین روش بود. بارها در ورزشگاه آنفیلد حضور داشته‌ام و لیورپول را مدتی طولانی دیده‌ام، پیروزی در اینجا کار آسانی نیست. با این حال، سزاروار یک امتیاز بودیم. به طور کلی، فکر می‌کنم بازی را کنترل کردیم و در بیشتر دقایق بازی، بر بازی تسلط داشتیم، اما باختیم. ما ناراحت هستیم. این نتیجه را دوست نداریم، اما همانطور که گفتم، عملکرد با توپ و بدون مالکیت بسیار خوب بود. 

ضعف در  کارهای دفاعی 

ما دو گل دریافت کردیم. اولی یک پنالتی بود که می‌تواند رخ دهد. در مورد شیوه‌ای که گل دوم را دریافت کردیم، 5-6 بار در بازی‌های گذشته از آن جلوگیری کرده بودیم اما گاهی باید گل دریافت کرد. این که به آنفیلد بروید و مقابل این تیم لیورپول فرصتی فراهم نکنید، نمی‌شود. به دلایل محیطی و غیره، گل دریافت کردیم. در مورد بهبود عملکرد دفاعی، قطعا کار می‌کنیم. دو کلین شیت داشته‌ایم. مطمئنا، ما نه تنها برای کلین شیت، بلکه باید روی بسیاری از چیزها کار کنیم. اگر گل‌هایی که زدیم و گل‌هایی که دریافت کردیم را ببینید، فکر می‌کنم در فاز تهاجمی، دومین یا سومین عملکرد لیگ را داریم و در فاز تدافعی، سوم یا چهارم هستیم.

داوری در این مسابقه

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که گاهی در ورزشگاه آنفیلد، برخی تصمیم‌ها تحت تاثیر صدای جمعیت گرفته می‌شود. گاهی از بیرون احساس می‌کنید که برخی تصمیم‌ها به دلیل سر و صدای هواداران حاصل می‌شود. 


برچسب ها
کد خبر : 16252
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار