21:07
0
کد خبر : 16386

مورایس: رقابت‌ها هنوز برای ما تمام نشده است

سرمربی سپاهان در خصوص شکست تیمش برابر الشارجه امارات صحبت کرد.

مورایس: رقابت‌ها هنوز برای ما تمام نشده است
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان در دیداری که مقابل الشارجه امارات عملکرد خوبی نداشت، با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در پایان بازی در خصوص شکست تیمش صحبت کرد.

شکست مقابل نماینده امارات

صحبت کردن در مورد بازی ساده است، نتیجه نشان داد بازی چطور بود؛ شارجه از اول تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند. بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازیکن مستقیم انجام دادند زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند؛ بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم. روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم؛ آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی 3 بر یک سخت شد؛ به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند.


اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و 3 بازی دیگری هست اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم. شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است. بنظرم شارجه یک تیم خوب، مربی خوب و کیفیت تاکتیکی بود. انتظار تغییر می‌رفت زیرا آن‌ها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند؛ البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما بنظرم امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با 3 نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند. 


برچسب ها
کد خبر : 16386
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار