11:40
0
کد خبر : 5784

 کین: در لحظه پنالتی، بلینگام می‌خواست حواسم را پرت کند

اختصاصی / هری کین ستاره انگلیسی بایرن مونیخ اعلام کرده که در لحظه‌ای که قصد زدن ضربه پنالتی را داشت بلینگام در گوش او صحبت می‌کرده و هدفش پرت کردن حواس او بوده است.

 کین: در لحظه پنالتی، بلینگام می‌خواست حواسم را پرت کند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در جریان دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، زمین خوردن جمال موسیالا در پی خطای لوکاس واسکس کافی بود تا تورپین، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به نفع بایرن اعلام کند و هری کین پشت این ضربه قرار گرفت.

ستاره انگلیسی که متخصص زدن ضربات پنالتی است، از این موقعیت نهایت بهره را برد تا تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد ۴۳ برساند.

اما قبل از زدن این ضربه پنالتی، تصویر عجیبی را شاهد بودیم. جود بلینگام، بازیکن ۱۹ ساله رئال مادرید به هری کین که خودش را آماده زدن ضربه پنالتی می‌کرد نزیک نمود و در گوش او چیزهایی گفت. هری کین در تشریح این صحنه گفت: « راستش را بخواهید، نفهمیدم که جود چه می گوید. قبل از زدن ضربه پنالتی او به من چیزی گفت که دقیق متوجه نشدم. تمرکزم روی زدن ضربه پنالتی بود و مطمئنم او می‌خواست حواسم را پرت کند. خوشبختانه موفق نشد و پنالتی‌ام تبدیل به گل شد.»

او ادامه داد:«در آن لحظه نفهیدم که بلینگام چه می‌گوید. بعد از بازی با او صحبت کردم و به من گفت که در آن لحظه در گوش من گفته که می‌دانم که به سمت چپ می‌زنی. او سعی می‌کرد تا این را به دروازه‌بان تیمش هم بگوید.»

هری کین توپ را به سمت چپ دروازه ارسال کرد و در این رابطه گفت:«دیدم که دروازه‌بان کمی زودتر شیرجه رفته و من موفق شدم ضربه را گل کنم. پنالتی خوبی بود.»

پنالتی کین در بازی با رئال مادرید، هفتاد و سومین پنالتی موفق او در کارنامه ورزشی‌اش است و او مجموعا ۱۱ ضربه پنالتی را خراب کرده که هیچ یک در این فصل نبوده. کین در طول دوران حضورش در بایرن هفت بار پنالتی زده که هر هفت تا تبدیل به گل شده و آخرین پنالتی ناکام او در مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که مقابل فرانسه از دست رفت.

برچسب ها
کد خبر : 5784
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار