22:16
0
کد خبر : 6240

بمب بزرگ در پاریس؛ خداحافظی رسمی امباپه با میلیونرها + ویدیو

اختصاصی / کیلیان امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن، با قاطعیت، زمزمه‌ها و گمانه زنی‌های چند ماه اخیر را تائید کرد و با انتشار بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرد که در پایان فصل تیم پاریسی را ترک خواهد کرد.

بمب بزرگ در پاریس؛ خداحافظی رسمی امباپه با میلیونرها + ویدیو

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، خبر رسمی است و کوتاه: پاری سن ژرمن باخت و امباپه خداحافظی کرد! کیلیان امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن در یک ویدیوی ۴ دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، به صورت رسمی اعلام کرد که این فصل آخرین فصل حضورش در تیم پاریسی خواهد بود و قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد.

بدین ترتیب بازی یکشنبه شب پاری سن ژرمن مقابل تولوز در لیگ یک فرانسه، آخرین بازی امباپه با پیراهن این تیم در پارک دو پرنس خواهد بود.

پیغام ویدیویی امباپه

او صحبت‌هایش در این ویدیو را این‌گونه آغاز کرد: «می‌خواستم با شما صحبت کنم. همیشه گفته بودم که در زمان مناسب با شما صحبت خواهم کرد. می‌خواستم به همه بگویم که این آخرین سال حضورم در پاری سن ژرمن است و قراردادم را تمدید نخواهم کرد. تا چند هفته دیگر ماجراجویی‌ام در این تیم را به پایان خواهم رساند و یکشنبه شب آخرین بازی‌ام را در پارک دو پرنس برگزار خواهم کرد.»

امباپه در ادامه گفت: «بحث احساسات زیادی در میان است. سال‌هایی که این فرصت و افتخار را داشتم که عضو بزرگترین تیم فرانسه باشم و همین برایم این فرصت را فراهم کرد که تا اینجا برسم. این اولین تجربه من در یک تیم پرفشار بود که منجر به رشد من شد؛ آن هم در کنار تعدادی از بزرگترین قهرمانان تاریخ. من به‌عنوان یک انسان هم خیلی رشد کردم؛ با تمام افتخارات و اشتباهاتی که مرتکب شدم.»

ستاره فرانسوی در بخش دیگری از پیغامش گفت: «در ابتدا می‌خواهم از تمام هم تیمی‌هایی که داشتم و تمام سرمربیانم تشکر کنم: امری، توخل، پوچتینو، گالتیه و لوئیز انریکه؛ لئوناردو و لوئیز کمپوس، مدیران ورزشی باشگاه که همیشه مرا همراهی کردند. از تمام اعضای باشگاه که کسی آنها را نمی‌بیند و شایسته قدردانی هستند متشکرم. می‌دانم که تیم در دستان افراد امینی است. برایم سخت است و فکرش را نمی‌کردم که اعلام خبر ترک کشورم و لیگ یک اینقدر سخت باشد. ولی من بعد از هفت سال، به یک چالش جدید نیاز دارم. از تمام هواداران تیم به خاطر تمام محبتی در طول این هفت سال به من داشتند متشکرم.»

امباپه ادامه داد: « پاری سن ژرمن تیمی است که نمی‌توان نسبت به آن حسی نداشت؛ یا آن را دوست داری یا از آن متنفری. من اصلاً پشیمان نیستم. اینجا باشگاهی است که تا آخر عمر فراموشش نخواهم کرد. دیگر اینجا بازی نخواهم کرد ولی تمام بازی‌های تیم را دنبال می‌کنم. سعی کردم تا بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم و تا پایان عمر به خاطر تمام احساساتی که اینجا تجربه کردم متشکرم. حالا باید آخرین جام را فتح کنیم. اینجا پاریس است. خدا نگهدار.»

بلافاصله بعد از انتشار این ویدیو بود که واکنش‌های متفاوتی درباره این خبر جنجالی منتشر شد. مثلاً صفحه رسمی لیگ یک فرانسه، با انتشار تصویری از امباپه که دست امباپه جوان با پیراهن موناکو را در دست گرفته، نوشت: «مرسی برای همه چیز.»

پایان قرارداد و خداحافظی

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۴ به اتمام می‌رسد و او تصمیم گرفته تا بند یک طرفه قراردادش که به او اجازه می‌داد تا قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کند، اجرایی نکند.

او در ژوئن سال ۲۰۲۳ با ارسال نامه‌ای رسمی برای سران باشگاه فرانسوی به آنها اطلاع داده بود که قصد فعال کردن این بند برای تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۵ را ندارد و اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۴ به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد و همین اتفاق خشم مقامات قطری باشگاه را به همراه داشت و حتی آنها امباپه را تهدید کردند که اگر قراردادش را تمدید نکند، او را نیمکت‌نشین خواهند کرد.

اما به رغم تمام این فشارها، امباپه پای تصمیمش ایستاد و در ماه فوریه، تصمیمش را مجدداً اعلام کرد و حالا بعد از انجام ۳۰۶ بازی با پیراهن پی.اس.جی و به ثمر رساندن ۲۵۵ گل برای این تیم، پایتخت فرانسه را ترک خواهد کرد.

مقصد آتی ستاره یاغی

انتظار می‌رود که درصورتی که سورپرایز بزرگی د رراه نباشد، در هفته‌های آینده خبر انتقال امباپه به باشگاه رئال مادرید به صورت قطعی اعلام شود.

پیش بینی می‌شود که با پیوستن امباپه به رئال مادرید، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی قصد دارد تا دوباره تیمی کهکشانی را که با حضور ستاره‌هایی مثل فیگو، زیدان و رونالدو تاریخ‌ساز شده بود را احیا کند.

بدین ترتیب امباپه که ارزش تقریبی او در بازار، ۱۸۰ میلیون یورو برآورد می‌شود، به جود بلینگام ۱۸۰ میلیون یورویی و وینیسیوس ۱۵۰ میلیون یورویی ملحق خواهد شد و این‌گونه سه تا از ۴ بازیکن گران‌قیمت دنیا در ورزشگاه مجلل سانتیاگو برنابئو کنار هم به میدان خواهند رفت.

امباپه با انتشار ویدئویی جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری را اعلام کرد:

برچسب ها
کد خبر : 6240
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار