21:47
0
کد خبر : 6599

خداحافظی خاص کلوپ با آنفیلدی‌ها؛ ۹ سال رویایی

اختصاصی / کارمندان باشگاه آنفیلد در یک مراسم ویژه، به قدردانی از یورگن کلوپ پرداختند و عکسی به یادماندنی را به یادگار دوران همراهی با این سرمربی آلمانی گرفتند.

خداحافظی خاص کلوپ با آنفیلدی‌ها؛ ۹ سال رویایی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یورگن کلوپ همواره در هرجایی که حضور می‌یابد خوش می‌درخشد و سریع قلب همه را تسخیر می‌کند. حالا او بعد از ۹ سال حضور روی نیمکت مربیگری لیورپول، جایگاه ویژه‌ای در قلب بازیکنان، هواداران و حتی کارمندان باشگاه آنفیلد به دست آورده است.

این محبوبیت در حدی است که برای خداحافظی رسمی این سرمربی آلمانی با کارمندان باشگاه، مراسم ویژه‌ای ترتیب داده شد. در اوایل هفته قبل این خبر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که این سرمربی آلمانی در رویدادی که توسط کارمندان ورزشگاه برای خداحافظی او با او برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

در جریان این مراسم، جام‌های کسب شده در طول دوران حضور کلوپ در لیورپول به ورشگاه آورده شد و کارمندان باشگاه، عکس یادگاری دسته جمعی‌ای با آقای معمولی فوتبال آلمان به یادگار گرفتند. در این کادر زیبا و جذاب، یورگن کلوپ برروی پله‌ها، بالاتر از جام‌هایی که روی نیمکت مربیگری لیورپول کسب کرده ایستاده است.

کلوپ با دست خط خودش زیر این عکس یادگاری نوشته: «ممنون به خاطر حمایت حیرت‌انگیزتان در طول این ۹ سال خیلی خاص»

کریگ اوانز یکی از مسئولان روابط عمومی باشگاه لیورپول هم بخشی از ویدیوی این مراسم را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و نوشته: «آخرین عکس کارمندان باشگاه با یورگن و جام‌های کسب شده‌اش که در این هفته در آنفیلد برگزار شد. ما افتخار می‌کنیم که در جریان ماجراجویی او، اینجا بودیم.»

این تنها بخشی از مراسم خداحافظی باشکوهی است که برای جدایی این سرمربی ۵۶ ساله تدارک دیده شده.

انتظار می‌رود که بعد از اتمام دیدار لیورپول مقابل ولورهمپتون که روز یکشنبه در آنفیلد برگزار می‌شود، کلوپ برای هواداران سخنرانی کند. قبل از بازی هم موزاییک‌های خاصی برای سکوها طراحی شده و بازیکنان تیم به افتخار کلوپ و دستیارانش در ورزشگاه، یک حرکت نمادین وافتخاری انجام خواهند داد.

برچسب ها
کد خبر : 6599
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار