00:39
0
کد خبر : 6604

پیش‌بینی جالب سگ پیشگو از فینال لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی / معروف‌ترین سگ این روزهای شبکه‌های اجتماعی که با پیش‌گویی درست نتایج تمام بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، به شهرت رسیده، حالا بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی جالب سگ پیشگو از فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روز اول ژوئن، فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن بین دو تیم رئال مادرید و بوروسیا دورتموند برگزار خواهد شد.

در این بین، سگی به نام استف فری که به دلیل پیش‌بینی‌های درستش در بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به شهرت رسیده. او نه تنها تیم برنده، بلکه تعداد گل‌های رد و بدل شده در بازی را نیز پیش‌بینی می‌کند. بدین ترتیب که با پوزه‌اش توپ را در داخل یکی از دو سطلی که روبرویش قرار داده شده و لوگوی تیم‌ها برروی آن‌ها نقش بسته پرتاب می‌کند.

پیش‌بینی او برای بازی فینال، برد ۲-۳ رئال مادرید مقابل دورتموند است. اما پیش‌‌بینی او از روند بازی نیز جالب است. طبق پرتاب‌های استف، در بازی فینال در ابتدا دورتموند به دو گل می‌رسد و سپس رئال مادرید با زدن دو گل بازی را به تساوی می‌کشاند. توپ پنجم توپی سرنوشت‌ساز بود که می‌تواند قهرمان فینال را مشخص کند ولی توپ پرتاب شده توسط استف وارد هیچ یک از دو سبد نمی‌شود؛ بدین معنی که احتمالاً بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی ۲-۲ به اتمام خواهد رسید.

در ادامه یک توپ اضافه در اختیار این سگ بامزه قرار می‌گیرد که با پرتاب شدن این توپ، نتیجه ۲-۳ به نفع تیم مادریدی شده و طبق پیش بینی او، شاگردان کارلو آنچلوتی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد.

برچسب ها
کد خبر : 6604
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار