06:16
0
کد خبر : 15483

نیس ۱-۱ پاری‌سن‌ژرمن؛ از دست رفتن صدر جدول در شب بد مهاجمان!

پاری سن ژرمن در بازی هفته هفتم لیگ فرانسه مقابل نیس به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

نیس ۱-۱ پاری‌سن‌ژرمن؛ از دست رفتن صدر جدول در شب بد مهاجمان! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پاری سن ژرمن و نیس بازی را متعادل شروع و دنبال کردند که تیم میهمان با گذشت زمان بیشتر از حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت که حتی از 70 درصد هم عبور کرد، اما نیس شانس‌های گلزنی بهتری را ایجاد می‌کرد.


کمی پس از اینکه ضربه سر خطرناک مندز توسط دروازه‌بان نیس مهار شد، اولین گل بازی از راه رسید. علی العبدی موفق شد در دقیقه 39 تیمش را پیش بندازد و دروازه دوناروما را باز کند.

اگرچه شاگردان لوئیس انریکه در‌واقع به نظر می‌رسید که کنترلی بیشتری روی مالکیت توپ و میدان دارند، اما نیس از کوچکترین فرصت‌هایی برای گلزنی استفاده می‌کرد و در نهایت تلاش دو تیم به برتری 1-0 نیس در نیمه نخست منجر شد.

پاری سن ژرمن نیمه دوم را متفاوت آغاز کرد و به غیر از در اختیار داشتن مالکیت، حملات بهتری را ترتیب داد که در دقیقه 52 مندس موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از این گل پی‌اس‌جی بیشتر فشار آورد تا گل برتری را بزند.



اشرف حکیمی یکی از موقعیت‌های جدی نیمه دوم را در دقیقه 69 رقم زد که ضربه والی او به تیرک برخورد کرد و بلوکه شد. بازی هر چه به دقایق پایانی بیشتر نزدیک می‌شد، نیس با بازیکنان بیشتری در زمین خودی دفاع می‌کرد و تلاش داشت از دروازه‌اش محافظت کند.

اگرچه بازیکنان پاری سن ژرمن با گردش توپ سرعتی و پرس سنگین روی دروازه حریف سعی کردند نتیجه را تغییر دهند، اما در نهایت  به تساوی 1-1 رضایت دادند تا با 17 امتیاز در رده دوم قرار بگیرند. نیس هم با 9 امتیاز در رده نهم قرار دارد.
برچسب ها
کد خبر : 15483
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار