06:28
0
کد خبر : 15484

حمله برباتوف به تن هاخ و بازیکنان منچستریونایتد: خجالت بکشید

دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد، از عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کرده و از آن‌ها می‌‌خواهد تا از جانی اونز الگو بگیرند.

حمله برباتوف به تن هاخ و بازیکنان منچستریونایتد: خجالت بکشید به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیمیتار برباتوف پس از تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل استون ویلا، بازیکنان این تیم و اریک تن هاخ را مورد انتقاد شدید قرار داد.

منچستریونایتد با هدف کسب پیروزی و کاهش فشار بر تن هاخ که این روزها زمزمه‌های اخراجش به گوش می‌رسد، وارد این دیدار شد. اما آنچه حاصل شد، یک نمایش سرد و بی‌روح در ویلا پارک بود و یونایتد برای پنجمین بازی متوالی در تمام رقابت‌ها نتوانست پیروزی کسب کند.


در حالی که یونایتد در برابر تیم اونای امری، به اندازه دو بازی گذشته خود در دفاع مستحکم نبود، باید از جانی اوانز 36 ساله تشکر کرد که عملکرد بسیار خوبی ارائه داد. دیمیتار برباتوف معتقد است نمایش خوب اوانز، باید باعث خجالت هم‌تیمی‌های او شود. برباتوف در گفت‌وگو با اسکای در انتقاد از شرایط منچستریونایتد و تن هاخ گفت:

تک‌ تک افراد داخل زمین باید خجالت بکشند، زیرا اوانز در 36 سالگی بهترین بازیکن میدان شد. انتقادات از تن هاخ همچنان افزایش خواهد یافت، زیرا یونایتد برای کسب امتیاز نیاز به پیروزی دارد. برای من باورنکردنی است که آن‌ها در جدول چهاردهم هستند! تنها راه برای خلاص شدن از این وضعیت، کسب امتیاز است اما با نحوه بازی این تیم در حال حاضر، تصور آن خیلی دشوار است.
برچسب ها
کد خبر : 15484
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار