06:48
0
کد خبر : 15486

سیمئونه: باید در فاز هجومی بهتر عمل کنیم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است رقابت در لالیگا آسان نیست چرا که طبق آمار تیم صدرنشین به هشت برد از ۹ مسابقه رسیده است.

سیمئونه: باید در فاز هجومی بهتر عمل کنیم! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اتلتیکو مادرید در ادامه روزهایی که موفق به کسب برد نمی‌شود، با نتیجه ۱-۱ مقابل رئال سوسیداد متوقف شد و حالا با هفده امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکو، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: 

فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود چرا که هر دو تیم موقعیت آنچنانی برای گلزنی خلق نکردند. هر بار ما قصد حمله داشتیم آنها به خوبی دفاع کردند و هربار که سوسیداد صاحب توپ بود، ما دفاع خوبی داشتیم.
یک گل زدیم و به آنها اجازه خلق موقعیت زیادی ندادیم. امروز از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. ما کار می‌کنیم و سعی داریم از نظر تهاجمی به تیم بهتری تبدیل شویم.



تمجید از عملکرد پابلو باریوس 

من عاشق باریوس هستم. او دقیقا همان هافبکی است که ما در این به آن نیاز داریم. بسیار دوندگی بالایی دارد و با بازخوانی خوب خود می‌تواند بازی حریف را خراب کند.

در مورد سخت بودن رقابت در لالیگا 

اعداد هیچوقت دروغ نمی‌گویند. ما در لیگی هستیم که تیم اول به هشت برد از ۹ مسابقه اول رسیده و تیم دوم چهار امتیاز عقب‌تر است. ما هم خوب کار می‌کنیم و مطمئنا در بحث تهاجمی بهتر خواهیم شد.
برچسب ها
کد خبر : 15486
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار