loader
10:29
0
کد خبر : 11031

اولین خواستگاری در المپیک ۲۰۲۴ در اردوی آرژانتین

اختصاصی / پاریس شهر عشاق است و چه جایی بهتر از پاریس برای ارائه پیشنهاد ازدواج به فرد مورد علاقه‌ات؟! بازیکن تیم هندبال آرژانتین که برای شرکت در المپیک در پاریس حضور دارد، از این فرصت نهایت بهره را برد تا به دختر موردعلاقه‌اش پیشنهاد ازدواج بدهد.

اولین خواستگاری در المپیک ۲۰۲۴ در اردوی آرژانتین

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، این روزها کاروان آرژانتین برای آغاز رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ در شهر پاریس مستقر شده‌اند. به همین بهانه، پابلو سیمونت، بازیکن هندبال آرژانتین قبل از آغاز رسمی این رقابت‌ها، به دختر موردعلاقه‌اش پیشنهاد ازدواج داد تا اولین اتفاق عجیب المپیک، قبل از مراسم افتتاحیه را شاهد باشیم.

البه چه جایی بهتر از پاریس، شهر عشاق برای انجام این کار. بعد از استقرار کاروان المپیک آرژانتین در دهکده المپیک و در هنگام انجام جلسه رسمی عکاسی، پابلو سیمونت، بازیکن هندبال تیم المپیک آرژانتین به صورت شوکه کننده‌ای حلقه ازدواجی را از جیبش در آورد و مقابل پیلی کامپوی، بانوی تیم هاکی روی چمن آرژانتین گرفت و بدین ترتیب به او پیشنهاد ازدواج داد.

بعد از این سورپرایز بزرگ، پابلو سیمونه، ورزشکار ۳۲ ساله آرژانتینی در صفحه رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «زن زندگی من، به من پاسخ مثبت داد؛ آن هم در جایی رؤیایی که همه چیز از اینجا شکل گرفت و ما برای رسیدن به اینجا تلاش‌های زیادی کردیم. خوشبختی ما کامل است و از دوستانمان تشکر می‌کنم که کمک کردند تا این اتفاق خاص رقم بخورد. این خاطره را برای همیشه در ذهنمان خواهیم داشت. پاریس همیشه ایده خوبی است.»

او و خانم پیلار کامپوی به علاوه ویدیوی کوتاهی از این مراسم را در شبکه‌های اجتماعی بازتاب دادند.

برچسب ها
کد خبر : 11031
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار