loader
09:42
0
کد خبر : 10338

عبور لئو از دنی آلوز؛ مسی پرافتخارترین ستاره تاریخ دنیای فوتبال با ۴۵ جام!

اختصاصی/ با قهرمانی تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی حالا افسانه‌ای‌ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است که به صورت فردی بیشترین عناوین قهرمانی را در ویترین افتخاراتش می‌بیند.

عبور لئو از دنی آلوز؛ مسی پرافتخارترین ستاره تاریخ دنیای فوتبال با ۴۵ جام!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمریکا، رکورد دیگری به نام لیونل مسی ثبت شد که احتمالا در آینده هم ادامه خواهد داشت.

او قهرمانی‌اش با آرژانتین در کوپا آمریکا را در شرایطی جشن گرفت که اشک‌هایش پس از مصدومیت او در جریان بازی فینال، حسابی هوادارانش را ناراحت کرد.  

با کسب این عنوان قهرمانی اما لئو مسی با پشت سرگذاشتن رکورد مشترکش با دنی آلوز (با ۴۴ جام)  به تنهایی، بازیکنی با بیشترین جام قهرمانی در تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. کاپیتان آرژانتین حالا ۴۵ جام در ویترین افتخاراتش می‌بیند که جام‌های باشگاهی و ملی را شامل می‌شود و بخش عمده‌ای از این افتخارات را در طول دوران حضورش در بارسلونا و با پیراهن باشگاه کاتالان فتح کرده است.

با توجه به اینکه دنی آلوز از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، مسی هنوز هم این فرصت را داردتا با افزایش تعداد جام‌های قهرمانی‌اش در آینده، فاصله‌اش در این رده‌بندی را با آلوز و دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال بیشتر کند.

برچسب ها
کد خبر : 10338
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار