loader
14:11
0
کد خبر : 11492

شایعه جدید درباره گائل کاکوتا؛ آمداسپور استقلال را هایجک کرد!

اختصاصی/ در حالی‌که استقلالی‌ها به نظر آماده استقبال از ستاره جدیدشان هستند اما اخبار متفاوتی درباره این وینگر و بازیساز فرانسوی به گوش می‌رسد!

شایعه جدید درباره گائل کاکوتا؛ آمداسپور استقلال را هایجک کرد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کانال‌های هواداری استقلال و برخی از سایت‌ها خبر از حضور گائل کاکوتا هافبک تهاجمی فرانسوی و سابق آمیان در تست پزشکی این باشگاه خبر دادند و براساس این خبر او فردا قرار است بعد از انجام این تست قرارداد رسمی‌اش را به امضا برساند.

اما امروز برخی از سایت‌های فرانسوی زبان اخبار متفاوتی را درباره این بازیکن سرشناس منتشر کردند که کمی به ماجرای انتقال او را در آستانه این اتفاق رنگ ابهام می‌زند.

جدایی از آمیان

آنچه مشخص است اینکه گائل کاکوتا برای فصل آینده در تیم آمیان اس سی از لیگ ۲ فرانسه حضور ندارد. آمیان باشگاهی است که سامان قدوس ستاره خط میانی تیم ملی ایران در سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در آن بازی می‌کرد.  با این وجود عمر داف، سرمربی این تیم در آخرین حرف‌هایش اعلام کرد که اهداف این تیم در فصل آینده بدون حضور بازیساز باتجربه گائل کاکوتا پیگیری خواهد شد.

اما در حالی که جدایی کاکوتا از استقلال قطعی به نظر می‌رسد، برخی از سایت‌های فرانسوی و ترکیه‌ای امروز اخبار متفاوتی را منتشر کردند. کوریرپیکارد که به زبان فرانسه است در خبری کوتاه نوشت:  گائل کاکوتا به جای ایران به ترکیه می‌رود؟

فرود در ترکیه

در این گزارش آمده: در حالی‌که خروج گائل کاکوتا از آمیان قطعی شده اما مقصد بعدی او مشخص نیست! او در تمرینات آمیان جضور پیدا نمی‌کند و از مدت‌ها قبل مشخص بود در آمیان ماندگار نیست. این ملی‌پوش کنگویی که گفته می‌شود با پیشنهاد باشگاه ایرانی استقلال مواجه است اما بالاخره گویا قرار است در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ترکیه فرود بیاید.

اما این پایان ماجرا نیست؛ چرا که برخی از سایت‌های ترکیه‌ای به نقل از رسانه‌های فرانسوی نوشتند باشگاه آمداسپور که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، با کاکوتا به توافق رسیده و این بازیکن بزودی با این تیم ترکیه ای قرارداد امضا خواهد کرد!

براساس خبری که کوریر پیکارد هم اعلام کرده که این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ با آمیان قرارداد دارد به آمداسپور پیوسته است.

 

برچسب ها
کد خبر : 11492
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار