loader
22:15
0
کد خبر : 9777

شرط سنگین سپاهان برای صدور رضایتنامه رضاییان

رامین رضاییان تنها با پرداخت دلاری می‌تواند رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه سپاهان بگیرد.

شرط سنگین سپاهان برای صدور رضایتنامه رضاییان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رامین رضاییان یکی از چهره‌های ویژه نقل و انتقالات تابستانی امسال است. رضاییان در جشن قهرمانی سپاهان در جام حذفی از هواداران این تیم به گونه‌ای خداحافظی کرد که تصور میشد او بازیکن آزاد است اما رامین یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و برای پیوستن به یک تیم دیگر باید از سپاهان رضایت‌نامه بگیرد.

برهمین اساس شایعه شده باشگاه سپاهان رضایت‌نامه رامین را برای یک باشگاه خارجی صادر می‌کند، اما در قرارداد رضاییان قید شده که او با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش که دلاری است، می‌تواند بی قید و شرط از این تیم اصفهانی جدا بشود و این رضایت‌نامه برای همه باشگاه‌ها خواهد بود، چه ایرانی و چه خارجی.

مبلغ رضایت‌نامه رامین رضاییان کمتر از ۲۵۰ هزار دلار است و احتمالا او با پرداخت مبلغی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان از سپاهان جدا خواهد شد. با توجه به این رقم نجومی باید منتظر ماند و دید رامین رضاییان که تصمیمی جدی برای جدایی از سپاهان گرفته چه مسیری را برای فصل آینده پیش خواهد گرفت.

او می‌تواند دوباره در کشورهای حوزه خلیج فارس لژیونر شود یا با پیوستن به یک تیم بزرگ دیگر، یکی از بزرگترین بمب‌های نقل و انتقالات این فصل لقب بگیرد البته اگر باشگاهی بتواند مبلغ سنگین رضایت نامه او را پرداخت کند.

برچسب ها
کد خبر : 9777
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار