loader
12:02
0
کد خبر : 10740

گزارش تصویری/ قدردانی متفاوت از پرافتخارترین مرد دنیای فوتبال

اختصاصی/ لیونل مسی با قهرمانی در کوپا آمریکا ۲۰۲۴ حالا پرافتخارترین بازیکن دنیای فوتبال است و تیم باشگاهی‌اش به همین مناسبت، مراسمی ویژه را برای بزرگداشت او ترتیب داد.

گزارش تصویری/ قدردانی متفاوت از پرافتخارترین مرد دنیای فوتبال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تقریباً یک هفته پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا، باشگاه اینترمیامی در اقدامی جالب توجه، مراسم بزرگداشتی را برای ستاره تیمش لیونل مسی برگزار کرد.

قهرمانی در کوپا آمریکا، چهل و پنجمین جام قهرمانی را به ویترین افتخارات مسی اضافه کرد و حالا او از این حیث پرافتخارترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است و همین بهانه مهمی بود که سران باشگاه اینترمیامی از او قدردانی کنند.

مسی که این روزها به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا کفش محافظ مخصوصی را به پا می‌کند، به آرامی وارد زمین مسابقه شد و در کنار خورخه ماس، رئیس باشگاه قرار گرفت. در اطراف آنها ۴۵ دختر و پسر کوچک ایستاده بودند که در دست هریک از آنها تصویری از یکی از جام‌های کسب شده توسط لیونل مسی دیده می‌شد.

این مراسم قبل از مصاف اینترمیامی مقابل شیکاگو فایر برگزار شد که دراین بازی اینترمیامی به لطف درخشش جوردی آلبا توانست به پیروزی برسد.

۴۵ جام کسب شده توسط لیونل مسی بدین ترتیب هستند:

جام جهانی زیر ۲۰ سال (سال ۲۰۰۵) / مدال طلای بازی‌های المپیک (سال ۲۰۰۸)، کوپا آمریکا (سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴)، فینالیسیما (سال ۲۰۲۲)، جام جهانی (سال ۲۰۲۲)

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (۴ بار)

فتح لالیگا (۱۰ بار)

جام حذفی اسپانیا (۷ بار)

جام باشگاه‌های جهان (۳بار)

سوپرکاپ اروپا (۳بار)

سوپرکاپ اسپانیا ( ۸ بار)

فتح لیگ یک فرانسه (۲بار)

سوپرکاپ فرانسه (۱بار)

لیگ کاپ (سال ۲۰۲۳)

برچسب ها
کد خبر : 10740
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار