01:07
0
کد خبر : 15005

آنچلوتی: قبلاً هم بدون امباپه بازی‌های خوبی انجام دادیم

کارلو آنچلوتی در خصوص وضعیت تیمش پیش از تقابل حساس با اتلتیکو مادرید صحبت کرد.

آنچلوتی: قبلاً هم بدون امباپه بازی‌های خوبی انجام دادیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رئال مادرید در هفتمین مسابقه خود از این فصل لالیگا میهمان اتلتیکو در شهرآورد مادرید خواهد بود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از این جدال، از سختی‌های تقابل با اتلتیکو مادرید گفت.

دیدار با اتلتیکو مادرید 

همانطور که همیشه انتظار می‌رود، بازی فردا بسیار سخت و پیچیده خواهد بود. دو تیم با کیفیت بالا روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و قطعاً شاهد یک بازی جذاب و پرگل خواهیم بود. بازی فردا قطعاً بسیار دیدنی خواهد بود، چرا که دو تیم پرستاره به مصاف هم می‌روند. در مورد برنامه‌های هواداران حریف، ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم. مهم‌ترین مسئله برای ما، آماده‌سازی تیم برای کسب بهترین نتیجه است. من به خوبی درک می‌کنم که اتلتیکو مادرید با برنامه‌ریزی نامناسب، استراحت کمتری داشته است. ما هم سختی اتلتیکو را قبلا کشیدیم و می‌دانیم که چه تأثیری بر عملکرد تیم می‌تواند داشته باشد.

مصدومیت کیلیان امباپه 

بدون امباپه، ممکن است تغییراتی جزئی در سیستم تیم ایجاد شود. اما در کل، ما به دنبال حفظ انسجام و تعهد تیمی هستیم. ما سال گذشته نیز بدون امباپه بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌توانیم این کار را دوباره تکرار کنیم. من به سیستم‌های بازی خاصی وابسته نیستم. برای من مهمترین چیز این است که تیم با روحیه‌ جنگندگی و یکدلی به میدان برود.

جو دربی مادرید 

همه دربی‌ها جذاب و پرشور هستند، اما هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. دربی مادرید شباهت زیادی به دربی رم دارد، زیرا هواداران هر دو تیم بسیار پرشور و هیجان‌انگیز هستند. در حالی که دربی میلان کمی آرام‌تر است.

برچسب ها
کد خبر : 15005
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار