13:44
0
کد خبر : 16073

برنامه دشوار کهکشانی‌ها؛ تونل وحشت کارلتو پس از فیفادی

مقطع پس از مسابقات ملی یکی از مقاطع تعیین‌کننده فصل رئال مادرید خواهد بود.

برنامه دشوار کهکشانی‌ها؛ تونل وحشت کارلتو پس از فیفادی
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با پایان وقفه بازی‌های ملی، باشگاه‌های اروپایی برای آغاز یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل آماده می‌شود.

رئال مادرید پس از شروع نه‌چندان مطمئن در این فصل، یکی از سخت‌ترین برنامه‌های فوتبال اروپا را در یک ماه آینده خواهد داشت. شاگردان کارلو آنچلوتی فردا (شنبه) در هفته دهم لالیگا در ورزشگاه بالایدوس، میهمان سلتاویگو خواهند بود. تیمی که معمولاً در مسابقات خانگی خود برابر باشگاه‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته و در این فصل لالیگا نیز با سه برد، یک تساوی و یک شکست در مسابقات خانگی، سومین تیم برتر لالیگا از این حیث بوده است. غیبت ادامه‌دار دو ستاره خط دفاعی این تیم یعنی دنی کارواخال و داوید آلابا، اوضاع خط دفاعی رئال را دشوارتر کرده و حواشی پیرامون کیلیان امباپه، هواداران رئال را بابت عملکرد او در ادامه فصل نگران کرده است. با این حال نشریه آ.اس گزارش داده که تیبو کورتوا، مشکلی برای همراهی رئال در این مسابقه نخواهد داشت.

قسمت دشوار بازی‌های رئال اما پس از دیدار با سلتاویگو آغاز می‌شود. جایی که این تیم ابتدا در تکرار فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل گذشته میزبان دورتموند خواهد بود و پس از آن، الکلاسیکو را مقابل بارسلونا برگزار می‌کرد. رئال در صورت شکست‌ناپذیری مقابل سلتاویگو ‌و بارسلونا، از رکورد ۴۳ مسابقه بدون شکست بارسلونا در لالیگا عبور می‌کند. پس از بازی با بارسلونا نیز رئال میهمان والنسیا خواهد بود و در چهارمین مسابقه دشوار، میزبان میلان در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود تا یکی از تقابل‌های کلاسیک فوتبال اروپا شکل بگیرد.


برچسب ها
کد خبر : 16073
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار